Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kniha Po stopách anděla - včera jsme ji slavnostně uvedli do života

V sobotu 23. 1. 2016 jsem pokřtila svoji první knihu Po stopách anděla. Do světa ji s láskou vypustil Albert Černý ze skupiny Lake Malawi.

Na večírku se díky hostům a Albertovi vytvořila úžasná atmosféra, v které byla radost dělat autorské čtení. Části se ujal Albert a vybral si poměrně pikantní kapitolu. Sama jsem o ní přemýšlela, je moje oblíbená, ale pak jsem to zavrhla. Přeci jen byli přítomni rodiče a babička. Albertovi jsem však do výběru mluvit nemohla a musela jsem se jeho volbě smát. Životu opravdu neporučíte. Co se má stát, se prostě stane.

Já jsem si vybrala úryvky dva. Jeden náhodně, tam kde jsem knihu otevřela, jsem začala číst. Naštěstí nebyl erotický. Ten druhý byl naplánovaný, protože byl s doprovodem šamanských bubnů, abych hosty co nejvíce dostala do atmosféry místa, kde se děj odehrával. Proč zrovna šamanské bubny? To se dozvíte v knize, až dojdete ke kapitole 32.

Albert doprovodil křest svým kouzelným zpěvem a podle reakcí, které mi dnes od hostů dorazily má ve frontě další zamilované fanynky, včetně mě.

Všem moc děkuji za účast. Večírek se více než vydařil.

Všechny fotky a aktuální informace najdete na FACEBOOKU - Po stopách anděla.

Autor: Jana Kubíčková | neděle 24.1.2016 19:03 | karma článku: 9,60 | přečteno: 440x
  • Další články autora

Jana Kubíčková

Amélie - kapitola IV.

Po několika měsících další kapitola, vypadá to, že s novým rokem přišla nová energie. 2017 v mém psaní nějak drhnul.

6.1.2018 v 11:28 | Karma: 8,02 | Přečteno: 280x | Diskuse| Ona

Jana Kubíčková

Amélie - kapitola III.

Zjistila jsem, že psaní blogového příběhu na pokračování není to, co mohu dělat. Nějak mi nejde se k tomu dokopat. Tak pro vás, co Amélii sledujete, po dlouhé době další kapitola.

3.4.2017 v 21:25 | Karma: 8,46 | Přečteno: 266x | Diskuse| Ona

Jana Kubíčková

Hon na čarodějnice ve 21. století

Aneb proč léčení bylinkami leží v žaludku „vrchnosti“ již po několik staletí a stále hledají prostředky jak jej vymýtit.

12.7.2016 v 20:59 | Karma: 26,38 | Přečteno: 1565x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Amélie - Kapitola II.

Amélie se vrátila do své malé podkrovní kanceláře, zapálila několik svíček a konečně pustila počítač.

2.7.2016 v 19:46 | Karma: 16,22 | Přečteno: 326x | Diskuse| Letní povídka

Jana Kubíčková

Amélie - Kapitola I.

?Po tom, co jsem ukončila knihu mi nějakou dobu psaní nechybělo. Teď zase ano. Tak tady je malý letní příběh na pokračování.

23.6.2016 v 11:00 | Karma: 25,24 | Přečteno: 1074x | Letní povídka

Jana Kubíčková

Žijeme svůj osobní příběh?

Dnes ráno jsem si v autě po delší době pustila audioknihu Alchymista od Paula Coelho. Starodávný příběh, plný jednoduché moudrost, který spisovatel převyprávěl a předal jej s ještě větší hloubkou světu.

16.3.2016 v 11:57 | Karma: 18,23 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Psychosomatika v praxi, aneb nemoc z politiky

Trochu s nadsázkou – jak je to vlastně s tím, když je nemoc tzv. psychosomatická aneb jak psyché působí na soma.

22.2.2016 v 23:16 | Karma: 16,49 | Přečteno: 466x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Uprchlická krize, aneb historie se tak trochu opakuje

Tento článek je kombinací ukázek ze dvou knih, které jsem teď přečetla. Vkládám jej jen tak, pro zamyšlení. Rozhodně si neklade za cíl vyřešit jakýkoliv problém, jen třeba obohatit o další pohled.

27.1.2016 v 20:55 | Karma: 18,08 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Moje první kniha

Procházím kolem knihkupectví a vidím stále nové publikace. Je mi naprosto jasné, jak je složité dělat propagaci na knihu. Ještě těžší to je, když mám dělat promo sama na sebe. Zkoušeli jste někdy psát PR sami o sobě? Já teď poprvé

12.1.2016 v 22:14 | Karma: 8,15 | Přečteno: 432x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Proč neumíme být smutní

Článek pro ty, jež vědí, že emoce jsou divoké koně a zkrotit je vyžaduje sílu a neustálé poznávání sebe sama.

20.12.2015 v 14:19 | Karma: 10,83 | Přečteno: 384x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Ženo, probuď se!

Nechci psát o ranním vstávání, spíše jsem se po mém dnešním pracovním dni zamyslela nad poetickou otázkou – Ženo, kam kráčíš?

2.10.2015 v 17:36 | Karma: 13,95 | Přečteno: 762x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Doplňky stravy a bylinky. Jak je vybrat, aby fungovaly?

„Co byste mi tedy doporučila užívat?“ Takto zní jedna z nejčastějších otázek, kterou mi lidé v mé přírodní lékárně pokládají. A moje odpověď? Nevím.

24.9.2015 v 17:22 | Karma: 13,83 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Malé noční zamyšlení nad uprchlickou krizí

Právě jsem se vrátila z hospody, kde se strhla hádka na téma pomoci nebo vyhostit. Restaurační zařízení jsou pro Čechy typickým místem pro řešení globálních problémů, ale celá diskuze mě donutila k zamyšlení. Kde vlastně stojím já

7.9.2015 v 23:00 | Karma: 27,14 | Přečteno: 1295x | Diskuse| Ostatní

Jana Kubíčková

Dělat si starosti je hřích. Znamená to, že nevěříte v Boha

Úžasné karibské přísloví, které skrývá mnohem více, než se na první pohled může zdát. Každopádně to vypadá, že jsme národ hříšníků.

16.6.2015 v 21:48 | Karma: 11,05 | Přečteno: 514x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Pro každého budu někdo jiný. Pro někoho blázen, pro druhého taky blázen, jen jiný. Píšu ráda o tom co kolem sebe každý den vidím, na co si mi lidé stěžují a o dialozích v mé hlavě ... V každodenním životě hraju roli podnikatelky, manželky, dcery, sestry, kamarádky ....

 

Moje kniha - Po stopách anděla

 

Příběh Amélie - na pokračování na blogu iDNES.cz - vkládat budu tak, jak se dostanu ke psaní a jak mi budou přicházet nápady ....

Seznam rubrik